יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

גונב איש ומכרו


בס"ד
                           "גונב איש ומכרו" / הרב אליהו קאופמן
     פרשת השבע - "וישב", מעלה את הדיון ההיסטורי סביב מכירתו של יוסף הציק ע"י , שלימים יופיע העניין בתורה  בהלכה ממש - "גניבת איש ומכרו", אך למשפט האחרון יש גם דרש ולא רק פשט. אין "איש" בתורה אלא אדם חשוב ומורם מעם . "גונב איש ומכרו" - על דרך הדרש, איננו רק עניין של סחר בבני אדם (שכמו שכנראה אירע לעדות מישראל מקום המדינה ואילך) אלא גם גניבת דתם ותרבותם של אנשים במסווה של "מלחמת קידמה מול בערות" והפעלת רה- סוציאליציה מתוחכמת ו"דמוקרטית" בנוסח אתונה או "הדמוקרטיות העממיות" לשעבר.
     עוד מלפני הקמת המדינה הציונית "נקלטו" יהודים תמימים ודתיים לתוך מערכת שהשילה מהם את דתם ותרבותם בנימוקים גזענים של ""קידמה", "נגד פרימיטיביות" ועוד. אך משנת 1948 עבד "כור ההיתוך" הדמוני שעות נוספות. מערכות חינוך וממשלה שלימה דנה שוב ושוב ב"רה סוציליציה" הזו שהשקפותיה הובאו ממתבוללים ופוקרים יהודים באירופה כקרל מרכס, מקס נורדאו, תאודור הרצל וולדימיר ז'בוטינסקי.
     הדת היהודית -  וכל התרבות שמסביבה , לא היתה עוד עניין של "מסורת" זולה ופשוטה אלא בגדר "איש" : שלשלת מדעית ועיונית חשובה שהיתה ותהיה בסיס לקיום התרבות האלוקית האותנטית שנמסרה משמים לדורות הבאים לקיים את העולם הזה.  מטרת "דור ההפלגה" הציוני היתה (ועודנה...) להעלים אמת חשובה זו בנזיד העדשים של התאוות והדמיונות. ולכן, לא לחינם נבנתה אותה מערכת שחטפה וגנבה את תרבות האמת מזקנים ועוללים ובמקומה הזריקה להם אינפוזיה של תת תרבות עירומה כדי "לבנות עם חדש". אותה גניבה תרבותית הצריכה לא פעם גם גניבת "איש ומכרו" על דרך הפשט ממש ומסתמא שאלפים רבים של עוללים היו קרבנות שמד זה. על "מזבח" זה "נעלמו"  גם  דברי וכתבי קודש מעדות  תימן , מרוקו ותוניסיה עם עלייתם לארץ (כשהגיע ציוד העולים לארץ), ולא מעט עדויות קיימות שהיודאיקה הגנובה נמכרה לגויים - ובעיקר לנצרות, ואף לוותיקן. מישהו כנראה רצה באמת להשמיד ולהחריב "עולם ישן" כפי  שהושר בשיר ה"אינטרנציונל" :" עדי יסוד נחריבה". גם בספרו של סגן רוה"מ ושר חוץ לשעבר -  כדוד לוי (הספר ניכתב ע"י אריה אבנרי) נמצאות עובדות על גניבת אותו ציוד , וגם רמז שלא  היתה זו "טעות אנוש"...
      להבדיל מאחי יוסף -  שהכירו בחטאם והודו כי "על זאת באה עלינו הצרה", הרי שהגנבים בני זמנינו לא רק שאינם מודים בפשעיהם ובפשעי אבות אבותיהם אלא ממשיכים במרץ בשיטה הישנה על אף שמול עיניהם מתנפצת שוב ושוב מלאכתם ע"י בורא עולם המחזיר את הנגנבים לצור מכורתם. שוב ושוב - בתירוצי התחכמות ומרמה של "השכלה", "מלחמה בעוני", "קידום זכויות האישה" ו"אי הדרתה" , מנסים אותם שועלים קטנים לחבל בכרם ישראל ולגנוב שוב את היהדות העשירה והתוססת ע"י גניבת דעת.
       לצערנו הרב איש מהגנבים הללו לא הועמד לדין, "ועדות חקירה" טייחו מיד כל בקע שהתגלה במעשה המרמה ובמקום להוקיע ולשפוט את גנבי דת ישראל נהפכו הללו לגיבורים ול"בעלי מורשת שלאורם נלך" והם מונצחים בשמות של רחובות , בתי חולים וכמובן "בתי תרבות" הסחי שהותירו, ואוי למי שיצפצף ויפתח את הפה לביקורת. מ"גנבי האומה" הם הפכו ל"גיבורי האומה". עולם הפוך.
      פרשת "וישב" מורה לנו -  למי שחפץ להיוותר יהודי (ולא לשליש או לרביע...) כי גם יעקב אבינו לא הצליח לשבת לבטח בא"י  - אחרי כל צרותיו בגולה,  וכי הגניבה והצרה באו עליו לאוו דווקא מכיוון הנוכרים אלא מתוך בניו,  בגדר "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו". ואם "מעשה אבות סימן לבנים", אזי, צריכים אנו -  שומעי לקח יעקב, להיזהר בארץ הקודש כפליים מ"אחינו" (ואף מ"בנינו") שאינם אלא "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו". המלחמה האמיתית בארץ הקודש איננה על הגבולות או על החיים הגשמיים אלא על המשך שלשלת היהדות וקיומו של עם ישראל כדת משה וישראל  (ולא בשום מתכונת אחרת!) או  , חס ושלום, חטיפת מורשת האבות מאיתנו והחלפתה בהזיות "תרבותיות" מהדרגות הנמוכות  ביותר של העולם הנוכרי , במעשיות השקר ואנטישמיות של האוונגליסטים והמורמונים הנוצרים ובשאר ההזיות וההמצאות של דור מסכן ואומלל זה.
    ועל כך כבר נאמר "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ". וכן אמר החכם שבאדם - שלמה המלך עליו השלום, "מה שהיה הוא שיהיה ומה שיהיה הוא שהיה". ושלום על ישראל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה